Home » , , , » Jeg hedder stadig Nobody (1975) Download Full

Jeg hedder stadig Nobody (1975) Download Full

Play Movie Jeg hedder stadig Nobody in High Definition Quality. Play Streaming Jeg hedder stadig Nobody in HD Format. Full Streaming Jeg hedder stadig Nobody in High Quality. Full Movie Streaming Jeg hedder stadig Nobody in Top Video Format. Online Streaming Jeg hedder stadig Nobody in HD Quality.


You can discover an extensive beskrivelse af Jeg hedder stadig Nobody nedenfor:
  • Original titel : Un genio, due compari, un pollo
  • Film titel : Jeg hedder stadig Nobody
  • År for film : 1975
  • Genrer af film : Komedie, Western,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1975-12-16
  • Virksomheder af film : Rafran Cinematografica, AMLF, Rialto Film Preben-Philipsen,
  • Landene i film : Germany, France, Italy,
  • Sprog af film : Italiano,
  • Varighed film : 117 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 6.7
  • Youtube ID film :
  • Oversættelse af film : EN,IT,PT,DE,FR,HU,NL,TR,DA,EL,ES,CS,
  • Cast af film :Rik Battaglia (Captain), Raimund Harmstorf (Sergeant Milton), Miou-Miou (Lucy), Piero Vida (Jacky Roll), Mario Brega (Coach Driver), Jean Martin (Colonel Pembroke), Robert Charlebois (Bill Locomotiva), Terence Hill (Joe Thanks), Benito Stefanelli (Mortimer), Carla Cassola (Prostitute), Patrick McGoohan (Major Cabot), Mario Valgoi (Thomas Trader), Gérard Boucaron (Village Idiot), Klaus Kinski (Doc Foster), Friedrich von Ledebur (Don Felipe)

0073036

Jeg hedder stadig Nobody is the greatest film produced by Rafran Cinematografica, AMLF, Rialto Film Preben-Philipsen, which has a beskrivelse af filmen er "Den charmerende og dovne svindler, Joe Thanks - også kaldet Nobody, rejser fra by til by og optræder som en anden gøgler med mere eller mindre realistiske revolverdueller. En dag beslutter han sig for at kaste sig ud i det helt store svindelnummer, der ikke alene skal gøre ham rig, men også gøre kål på det æreløse amerikanske kavaleri og dermed hjælpe nogle flinke og groft udnyttede indianere til at genvinde det land, regeringen har stjålet fra dem.". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste ear busting sound quality and best bedste skuespillere.

Their første examine denne film er jeg ikke helt sikker if I appreciate the idé or otherwise. Efter at have set det I'll gift to suggest that I really like. I definitely recommend denne film for the ones who to make your genre Komedie, Western, . Are able to ur det for no cost by merely klikke a button og tilmeld, you're be able to ur scores of nyeste filmtitler free of charge.

... Watch Full Movie Jeg hedder stadig Nobody in Top Quality 720p ....




Assistant Director : Sergio Leone, Production Design : Carlo Simi, Story : Fulvio Morsella, Editor : Nino Baragli, Original Music Composer : Ennio Morricone, Production Design : Francesco Bronzi, Producer : Fulvio Morsella, Producer : Claudio Mancini, Director : Damiano Damiani, Screenplay : Fulvio Morsella, Screenplay : Ernesto Gastaldi, Screenplay : Damiano Damiani, Executive Producer : Sergio Leone, Story : Ernesto Gastaldi, Director of Photography : Giuseppe Ruzzolini
Sikker, nu du kan se film af Jeg hedder stadig Nobody 100% længde og har den forbindelse til dette flick Jeg hedder stadig Nobody in HD Video.


Tags: prison, hostage, officer, outlaw, native american,

You've just seen the movie categories Action / Komedie / Udenlandsk / Western titled Jeg hedder stadig Nobody (1975) Download Full. You can bookmark this page with the URL http://westernfilmklassisk.blogspot.com/2017/06/jeg-hedder-stadig-nobody-1975-download.html. Thank you!
Jeg hedder stadig Nobody (1975) Download Full 910109.
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Western Film klassisk - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger